Kreidlerdatabase

Kreidler in Italië - Melodieus en Solide

Kreidler in Italië

Onlangs in Italië ingevoerd, deze "50" staat voor de oorspronkelijke uiterlijk en de instelling voor de vijf-snelheid twee-takt motor cilinder horizontaal.
Het is gerubriceerd onder onze bromfietsen "code"

Kreidler in de regenMaximumsnelheden zijn opgenomen in de regelgeving CV 1,5 en 40 mph.
Zijn prijs is niet de meeste (Lire 450.000 inclusief BTW), maar ik herhaal, dit is een motorfiets, iets meer dan een brommer.
Goede handmatige bediening, een beetje 'me-niet die te voet, genezen finish; 1'impianto efficiënte verlichting, het geluid van de hoorn zwakkeling.
De rijpositie is goed, maar zou beter zijn als het niveau van de zitting was iets meer bas ¬ weten. In feite, als het is, het is gra-Vare in een klein 'te veel op het stuur.
II zwaartepunt is aanzienlijk verlaagd, de vering is effi-ti, de relevante sectie Tires Gono-tien in de natte goed. Deze kenmerken bepalen de functionele en technische cursus, maar een goed neggevolezza en een goede wegligging.
Goed ook het comfort van de comfortabele stoel en de efficiëntie van de schorsing reeds vermeld (in feite de vork leek ons ​​misschien wel te zacht).
De remmen zijn krachtig en progressief, maar reizen in de natte voor een lange tijd een klein geschenk 'van hun effectiviteit, maar zonder ooit te reserveren verrassingen.
Kreidler in de regenDe motor, met zijn vijf-versnellingsbak en in het bijzonder met de gen-roze vinnen duidelijk zijn ambities doel-sportieve, sac-categorieën bladeren, echter, de beperkingen opgelegd door onze code.
Het is erg makkelijk op te starten in alle omstandigheden, trilt heel weinig,, maar was weinig en verbruikt weinig (ongeveer 40 km / liter), heeft een uitlaatgeluid ar-gentino en boven is een zeer gelijkmatige verdeling van de macht.
De koppeling geeft nooit tekenen van leren en er-ondanks de diafragma veer heeft een progressieve koppeling.
II versnellingspook vereist enige break-in periode-de zitplaats van je. Het kan gemakkelijk aan te passen-hand van buiten, zoals aangegeven in F of ¬ naar pagina 103. Eenmaal ontwikkeld, de enten zijn altijd veilig en zonder gevaar van sfollature (versnellingen, ¬ in feite hebben genomen voortanden).

Technische gegevens:

Motyor
Een andere kijk op de motor, zo zie je zelfs het externe mechanisme van de keuzehendel voor eenvoudige aanpassing c.q. reparatie van de schakeling.